Söndagen 12/10

Sitter här och funderar lite på hur hela helgen har varit, kan bara sammanfatta fredagen som en av de konstigaste i mitt liv närapå.
Att bryta ihop för att sedan ha roligt utan att något gick snett. Drog runt lite och umgicks med de jag ville. Bara känna känslan av att det inte hela tiden är en massa saker i vägen för mig, känna känslan av att inte ha krav som bara ökar och ökar.
Fast om jag ska vara ärlig så blev jag ganska trött på alla fulla människor som bara kopplar bort vad andra säger, gör och visar.
Det är inte så lätt att visa någonting utan att få respons.
Jag var i alla fall hemma hos mig ett tag och åt hamburgare och gjorde mig iordning med Richard för att sedan åka bil med Älin till Tre T och vänta på Ida. Åkte efter det till Lina och sedan vidare till hennes kompis. Varken Ida eller Älin tyckte det var en höjdare så jag följde med dom till Linnea 2. Roligt att träffa alla igen som innan!
Efter ett tag gick jag, Ida och Älin ner till Morella där Richard också var och drack en cider. Gick sedan vidare till Palladium och dansade. Drack en Cosmopolitan med Richard och Elin. Väldigt trevligt att träffa den tjejen säger jag bara! Träffade Jonas Ö och mycket annat folk.
Efter mycket tjat fick jag med mig Ida och Richard till Diana eftersom jag varit hungrig i flera timmar. Där satt vi helt utslitna och åt pizza. Richard följde med mig hem och skulle spva över så vi drog fram en madrass och 5 sek senare så sov han så gott med sina snarkningar.

Vaknade tidigt på lördagen och efter mycket prat mellan himmel och jord gick vi upp och åt frukost nr 1. Gick och duschade och kollade lite på Sex and the city för att sedan dra ner till Hemköp och köpa frukost nr 2.
Vi gick och satt oss på en bänk i höstvackra stadsparken och dukade upp. Tre mackor senare var vi mätta och försökte Richard ta självmord genom att hoppa från en kedja som var ca. 30 cm hög. Han failade ganska rejält. Istället skulle vi se vem som kunde hålla balansen, där failade jag.
Gick och satt och och gungade lite med småkids runt oss som stenglodde.
Efter någon timma gick vi och hämtade cyklarna och sa hej då.
Gick hem till sängen och däckade ganska fort för att sedan bli väckt ca. 2 timmar senare. Åt lite och gjorde mig iordning för att dra till Tintin för att fira att Erika numera får gå på krogen. Sjöng en hel del Sing Star och gick sedan ner till Morella och Frappé.
Ledsen för samtalet och smset, även att jag menade det.
Vid ungefär halv 2 gick vi till Diana och tog oss lite mat, denna gång grönsaker i en rulle. Väldans gott!
Drog mig hemåt utan att varken vara pigg eller trött, fast somnade ganska fort för det.

Blev väckt idag vid 1 för att gå upp och äta frukost. Idag har vi värsta projekten igång men får se hur många av dem som blir av.

Summering av helgen:
- Allt kan verkligen bara kollapsa när som
- Fulla människor är svåra att lita på
- Gå aldrig för fort fram, någonsin, oavsett vad
- Richard och jag har ganska mycket att prata om faktiskt
- Folk har sjuuuukt mycket förutfattade meningar och sinnes med fördomar
- Bara för att jag har en tjejhäck så tror folk att man ska klämma på den
- Jag är mer ärlig då jag druckit
- Att vissa saker är ganska deprimerande även att man inte dirket kan göra någonting åt det

Hörs väl till nästa helg eller något.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0