Tedrickande

Nu sitter jag här efter att nyss ha kommit hem och dricker lite te med "forest fruits" och honung och lyssnar på Run med Snow Patrol.

Vet inte vad jag ska skriva men dagen har varit bra i alla fall :) Hade ett läxförhör i svenska som jag hoppas jag får hyfsat högt poäng på.
Har även varit ute på studiebesök ute på norra där de gamla mentalsjukhusen låg innan och tittade på hur allt sett ut och så. Hemskt att veta att människor blivit behandlade som djur. Ännu hemskare att tänka tanken att många länder fortfarande bedriver sin mentalvård på detta sätt.
Imorgon blir det Hultsfred och fest fest fest! Ska bli riktigt roligt att komma bort ett tag. Ska även försöka dra mig till Norrköping ett par dagar eftersom jag lovat mormor att hjälpa henne på torsdagen ett par timmar.
Ska även försöka plugga lite på mitt muntliga förhör imorgon som förövrigt kommer gå åt helvete.

Aja, för tillfället flyter det på.

Puss


Lite sommar möjligtvis? Ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0