2009-12-10

Jag tror vi har hittat en lösning som inte är så hemsk. We just keep going.

Så idag, 2009-12-10, firar jag och min älskade pojkvän 1 år tillsammans!

Och jag lovar, trots alla motgångar, nedgångar, svårigheter, ledsna nätter och misstankar från bådas håll så har jag aldrig tidigare älskat någon såhär djupt som jag gör med Reinaldo.
Han är inte bara min pojkvän utan även min bästa vän, min stöttepelare, mitt bollplank.
Jag kan alltid prata med honom, få ur mig alla känslor, känna mig trygg och älskad, glad, lycklig, känslofull, värdefull.
Han är allting jag egentligen behöver om vi tillsammans kan arbeta för bådas välbefinnande och mående.

Jag kan med handen på hjärtat säga att jag skulle vilja se världen, uppleva allt och dela mitt liv med en person, och ja, det skulle gott och väl kunna vara med honom! Så länge kärlek finns så finns det hopp och hopp är det jag har just nu.

Så, nu har jag fått ur mig det, idag börjar vi på ett nyt kapitel, kapitel nr 2 OCH år nr 2!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0