2009-12-11

Nu idag vid 2 så ska jag träffa M ett par timmar, tänkt att vi skulle gå till Mejeriet och spela lite biljard och fika. Sedan hinner vi säkert med någonting mer eftersom jag ska vara med honom till 5.

Inatt har jag förresten sovit ungefär 12 timmar, tror att nervositet, orolighet och tårar tar ut sin rätt. Var i alla fall pigg när Rei ringde och väckte mig, haha.
Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir, känns verkligen inte som helg! Får se hur jag känner mig ikväll men det troligaste är nog i alla fall att jag hamnar framför Sims2 där jag trivs som bäst! Haha

Har förresten fått en tid på röntgen för min handikappade och snart helt invalida handled. Självklart är det den högra då jag är högerhänt, klart man inte ska ha tur i livet..
Att laga mat är därför HEMSKT! Att använda svartpepparkvarnen gör ont, att skala potatis, skära saker m.m. känns inte heller som en uppenbarelse från gud precis.
Tror att dem skulle tömma min bulle som troligtvis är vätska, när jag trycker på den så känns det ett tryck i handen typ. Fast den här bullen är ju bara ett resultat av det onda eller vad man ska säga, har ju haft ont i flera år innan jag fick denna. Men ja, man måste väl börja någonstans och då är väl självklart en fet nål rakt in i min handled en bra start, hmpf..

Måste bara tillägga en sak. Igår så var eftermiddagen helt underbar. Jag åkte och handlade lite mat och fixade en gudomlig god potatisgratäng med marinerade fläskkotletter till Rei och en filé till mig. Till detta gjorde jag en stor sallad och sedan pricken över i:et - fanta Lemon! Sedan myste vi järnet till fin musik och massor av tända värmeljus i vardagsrummet. Senare då vi satt på tvn så tog vi fram lite godis som jag köpt och så var vi bara med varandra och njöt och jag måste säga, det var länge sen och en mer behövlig tidpunkt för detta fanns nog inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0