Hemma igen

Nu har jag kommit hem efter en helg i Linköping hos Älin, var jätte kul att komma upp och hälsa på henne :)
Behöver gå och lägga mig snart så jag skriver bara ett kort inlägg nu, ville skriva av mig förut men då hade inte Rei med datorn kommit hem än så jag skrev i blocket istället, kanske slänger upp det sedan.
Nu har kriget i mig lagt sig igen, för denna gång. Hoppas dock det dröjer längre tills det kommer igen nästa gång. Tack Liza, Roger och Jonathan som fanns där för mig idag, vi får se vart det går men idag så slutar det i alla fall där det altid slutar..
Nog om helvetet nu i alla fall,  mitt huvud dunkar, min nacke och axlar värker och jag mår illa för att jag spänt mig och mina ögon svider så ja, nu blir det sängen och förhoppningsvis en lugn natt!

Kommentarer
Postat av: Surromamman

... och jag kom till fotbolls-skadorna och inser nu att graviditetsillamående till gagn så behöver jag uppsöka en toalett och .... spy! Man tackar! :-D



Annars fortsätter jag gärna att läsa när jag återkommit! :-D

2009-11-09 @ 19:35:24
URL: http://surraomsurro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0