God natt!

Nu har mamma och David gått hem efter tre filmer, tacos och chips!
Vi såg Angus, Thongs and Snogging som är en ungdomsfilm från 2008. Ganska rolig och den funkade för oss alla. Sedan såg vi Björn Gustavsson: Ett livsverk och avslutade sedan med den långa Benjamin Buttons otroliga liv som mamma och jag tyckte var jättebra!
Den var ganska lång vilket jag inte sa till mamma men som hon märkte efter typ halva filmen, haha.

Rei är ju som sagt på 30årsfest för Ricky och jag har inte hört något från honom än. Hoppas att kvällen/natten slutar bra. Hade inte tänkt att sitta uppe och vänta tills han kommer för en gångs skull.. Jag ska lita på honom, i alla fall försöka och sen hoppas på att han har nog med självdiciplin för att sätta gränser vilket det annars brukar vara dåligt med.
Nej nu ska jag inte skriva mer om det här, funderar på att ta något att äta eftersom jag har ont i magen och mår illa, trots att jag druckit te. Mått såhär i flera dagar nu så det börjar bli ganska jobbigt..
Äh, god natt i alla fall och hoppas att ni som läser också har haft en bra lördag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0