God natt

Nu ska jag sova, eller nu MÅSTE jag sova! Imorgon ska jag upp samtidigt som Rei för att sedan åka till Norrköping med mamma och David och på vägen upp svänga in till Loftahammar och lämna ett gravljus och en grankrans vid gammelmormors grav. Saknar henne trots att det var så länge sedan hon dog, minns det som bara ett par år sedan men det är snart 9 år av saknad!
Eftersom mormor skulle på sitt vanliga Röda Kors möte vid halv 4 så åker mamma, David och jag helt enkelt ner till stan och tittar lite, kanske blir det något snyggt från Gina Tricot? Måste nämligen gå in där för jag har har sjukt många drömmar om JUST den affären, sinnes att jag inte har annat att drömma om! Haha
Ska även gå in på Skopunkten, älskar den affären eftersom det är billigt och väääldigt sällan skor med skinn eller läder.

Har förresten gjort två julkort nu på kvällen under tiden "vi" (jag och Rei sovandes på soffan) tittade på The Reader, en bra film med oväntat slut. Har även haft ont i magen i stort sätt heeeeeeela dagen, hatar att vi tjejer har vissa nackdelar sisådär en gång varenda jävla månad! Med det menar jag humörsvängningar, ont i huvudet, yrsel, illamående, ont i magen, nedstämdhet, svullnad m.m.
Har du som läser också det jobbigt med något under din månad?

Nej nu ska jag väcka min väldigt sovande pojkvän för nästa destination - sängen!
God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0