Min kärlek till dig!

Jag blev helt plötsligt lite sentimental och måste bara skriva hur mycket jag känner för min älskade pojkvän. Att varje natt sova bredvid en person man älskar är underbart!
Att du på ditt sätt alltid stöttar mig, du är väl inte den som kan uttrycka dig så smart alla gånger, haha, men du försöker verkligen och jag ser på dig, i dina ögon hur mycket du faktiskt försöker sätta dig in och förstå hur jag känner när jag är ledsen. Och alla gånger jag gråtit och du tröstat mig och själv börjat gråta, åh, alla dom gångerna gör att jag börjar gråta tiofaldigt mer!
Jag tycker förvånandsvärt om att ha ett liv där man vet vad som händer varje dag, jag vet att du varje dag kommer hem från jobbet. Att du nästan varje kväll somnar på soffan, tjatar om att vi måste diska, äter en macka varenda dag efter du kommit hem från jobbet fast du inte vill äta middag, vill äta middag vid tidigast 20.00, pussar mig för att få tyst på mig, somnar när jag pratar mitt i nätterna osv osv.
Men allt hjärtat, allt du gör älskar jag för jag vet att du aldrig gör något för att medvetet skada mig. Ditt hjärta är stort och jag är så glad att jag får vara med dig.
Att du fortfarande efter snart ett år tillsammans kan få mig att känna som om jag har fjärilar i magen, disträ och nykär är underbart.
Jag kan knappt vänta på att få tillbringa mer tid med dig, att få fortsätta vakna upp bredvid dig varje morgon och att kunna prata om allting när jag vill!

Jag vet att jag många gånger vill ha lite för mycket kontroll och jag vet att jag borde försöka slappna av men jag är så rädd att förlora det finaste jag har, dig!

Nu ska jag väcka dig, eftersom du som vanligt sover på soffan, dra med dig in på toaletten och sedan dra dig vidare till sängen där jag ska hålla om dig tills du somnar, som vanligt alltså.

Reinaldo, du har mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0