28/8

Ska fixa till mig nu för att sedan dra mig ner och möta M för att sedan spela lite biljard, ska se om vi kan få göra det på Mejeriet eller om vi måste gå till CLub 9.
Tänkte även passa på att handla lite också ifall det inte regnar, tänkte ta tag i att leka baktant igen, haha. Göra lite kokostoppar som jag är så sjukt sugen på! Men ja, jag glömde ju självklart kokosen sist jag handlade... Inte alls typiskt mig.
Tänkte även göra citronsaft. Mumma mumma.
Var ute och plockade mer lingon igår med mamma i skogen hos henne så snart hoppas jag på att få mer lingonsylt också! Snart består bara vår kyl och frys av hemmagjorda saker fast vafan, det är väl bra?

Nej nu ska jag ta tag i mitt hår, hörs!

Ps. fortfarande fett jävla uppgiven och besvkien på att man låter sig själv fucka upp så jävla mycket i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0