28/9 - mitt i natten

Sitter och pratar med Liza nu och fattar att det kanske börjar bli ganska officiellt i alla fall. Fan.
Funderar på att sluta att hänga upp mig på den här jävla skiten nu.

Ja i alla fall, var nere på Mejeriet med M förrut och fikade och spelade biljard! Jag vann två gånger, hur? Jag vet faktiskt inte.
Sen följde jag med honom och hans mamma och åt och pratade lite. Drog sedan hem och började med maten samtidigt som jag kom fram till att jag skulle göra kokostoppar samtidigt. Sen när jag väl gjort den smeten så tänkte jag, äh vafan, jag kör på brödet med! Så ja, köket ser ut som en tredubbel katastrof men gott blev det!

Imorgon blir det i alla fall att ta en fika med Erika och Tintin och prata lite:)
Ska ta och väcka min lille gris på soffan och dra honom in till sängen för vidare tankar och förhoppningsvis även sömn.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0