Fan!

Hur kunde jag vara så naiv och ens TRO att det skulle bli en förändring?
Blir det en förändring så är det nog inte den jag hoppats på för hur mycket man än stöttar, finns där, pratar, fixar hjälp och försöker, verkligen försöker se bättringar - så finns dem inte där i alla fall. Inte när man behöver dem som mest.
Jag har ärligt talat bara lust att gå nu, bara gå härifrån och därmed problemen. Men jag kommer ju aldrig lösa dem så i alla fall, bara förneka dem och hoppas på att dem slutar existera, vilket dem heller aldrig kommer göra.

Man kan alltid förändra sin situation i sättet man ser dem eller väljer att förändra dem, men jag vet inte hur jag ska göra för att det ska bli bäst, för oss alla. Jag vet vad som är bäst och vad jag skulle säga till mina kompisar om dem hade samma problem men jag gör det inte själv. Jag kan helt enkelt inte göra det jag borde - göra slut på det här för alltid.

Nu ska jag fortsätta vänta, det är ju trots allt den officiella Alla hjärtans dag-dagen som jag tidigare sett fram emot, nu kommer den bara bli som alla andra söndagar..

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0