Min näsa är sne!

Igår när jag stod och testade min kamera upptäckte jag något jag faktiskt aldrig sett förut. Min näsa är jättesne!

Varför har ingen sagt det till mig tidigare och hur har både jag och Reinaldo kunnat missa det?

I säkert en halvtimma tog jag bilder om och om igen just för att vi trodde att jag tog snea bilder på min raka näsa, men nej då.
Här kommer bildbeviset:


(Om ni undrar varför jag ser typ trött/ledsen ut så är det för att min blixt är så fruktansvärt stark så det svider som bara den i ögonen så man tar kort. Man måste typ tvinga sig själv att ha ögonen öppna + att bilderna är tagna runt 3 på natten)

Fotandet på min näsa spårade väl ut lite och Reinaldo tröttnade, resultatet blir då på ett ungefär såhär:

Lägg märke till att mitt huvud är snett, men vart pekar min näsa då? Jo rakt fram! Haha


Kan en näsa börja luta mer med åren? Man säger ju att öronen fortsätter växa, fortsätter näsan luta då? Jag har nämligen tittat på äldre bilder och jag tycker inte den ser ut att luta lika mycket då som nu. Ser ju som lutande tornet i Pisa eller vad det heter.


_____________________________

Vi var även och firade David igår eftersom han fyllde år.


Tog ett par bilder, bland annat några på Reinaldo och mig. Denna bild visar tydligt på hur stark blixten är eftersom Rei blinkar automatiskt VARENDA gång då jag försökte ta kort.. Snygga förövrigt också, haha

Tror det finns en bild på oss, eller nej 2, där vi ser hyfsat normala ut. En då vi var utomlands och en på min bal. Vi har liksom börjat ge upp tanken på att få till ytterligare en bra..


Nej, nu har inlägget blivit alldeles för långt så nu slutar jag och går och lägger mig eller något.
Kan även tillägga att jag inatt var tillsammans med Sveriges prins, Carl-Filip (?namn?). Och ibland såg han ut som Reinaldo. Fick även 450 kr av Kungen eftersom jag var tillsammans med hans son och det var ju bra att någon fångat upp honom och hans hjärta, typ.
Bara så ni vet.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0