Pensionsärstecken

Det är nu offentligt, jag ger mig!
Jag har många gånger hört att jag beter mig som en pensionär.
Nu kan jag för första gången erkänna att ja, jag är nog en innerst inne!

1. Jag spionerar i titthålet i ytterdörren ibland. Jag spionerar även på pensionärerna i huset mitt emot

2. Jag löser korsord, även om jag är världssämst på det!

3. Jag tröst-bakar och lagar mat

4. Jag tvingar i min pojkvän mer mat än vad jag själv äter

5. Jag har raggsockar på mig eftersom det inte är bra att frysa om fötterna

6. Jag tittar IGENOM ratten när jag kör bil, nästan i alla fall

7. Jag sover lika länge som Gertrud, 89 år, sjukpensionär på äldreboende

8. Jag klagar på utvecklingen

9. Jag klagar även på dagens ungdom, för dem var absolut inte som mig när jag var i den åldern!

10. Jag har nästan ständigt ont i ryggen och nacken

11. Jag gillar att plocka svamp (dock räknas det ju inte helt då pensionärer säkert tycker om att plocka svamp, men då dem hittar en kan dem inte böja sig ner för att plocka den)

12. Jag framkallar bilder istället för att bara ha dem på datorn

13. Jag litar inte på det där påfundet med att handla över nätet, jag vill ju se, klämma och titta på det jag ska köpa, INNAN jag köper det (gav dock efter med datorn då Elgiganten gick i konkurs)

14. Jag pratar med kassörskorna på Hemköp

15. Jag äter havregrynsgröt

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja det tycker jag också att han är!

2010-11-01 @ 19:44:29
URL: http://leliasson.blogg.se/
Postat av: lina

haha jo de ser ut som supersnabba vampyrer ;)

2010-11-01 @ 19:45:36
URL: http://leliasson.blogg.se/
Postat av: Elly

Alltså vi såg den riktiga trailern och så tanka vi en film som hette Paranormal activity 2, men det visa sig att det inte var den filmen. Alltså den var inte dåligt gjord eller så, inte dåliga skådisar heller så vi va ju säkra på att de va den filmen ! xD

2010-11-02 @ 09:13:30
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0