En liten rolig sak bara

R sa igår eller förrgår kväll att jag är så utländsk man bara kan bli. Skrattade då jag trodde att han skämtade men det låg tydligen lite sanning bakom det hela. Han tycker jag är mer utlänning än de flesta andra "riktiga" utlänningarna då jag blev mer upprörd över SD:s framfart än nästan alla andra! Haha
För många år sedan sa även min mamma att det nog bodde en liten afrikan i mig och att jag fötts i fel land, eller något i den stilen.
Tur att det fortfarande finns hopp bland oss svenskar, jag! ;)

Kommentarer
Postat av: karolin

haha usch ja, jag höll på att ramla baklänges när jag såg hur mycket röster de fått! Trodde ALDRIG att sd skulle ha nån framgång. Hemska människor!



Ha så skoj i trollhättan :)

2010-09-22 @ 19:22:59
URL: http://bekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0