2011-02-03

Att fixa pass tog ju ca 10 minuter! Jag som trodde man skulle få sånt där svart bläck på pekfingret och bli mätt och massor men nej nej. Här stod vi kvar i receptionen och fixade allt utan att hon i stort sett ens tittade på oss.
400 kr och 4 minuter senare var mitt pass klart och jag ser ut som BESATT på bilden! Haha. Jag stirrade rakt in, precis som hon sa till mig men inte fan trodde jag att jag kunde så så fruktansvärt läskig ut! "Ha ett neutralt ansiktsuttryck" - helvete heller att jag någonsin mer i mitt liv ska se NEUTRAL ut! Aldrig aldrig.

Nu har vi smällt i oss en sallad och rostat bröd och jag ser i ögonvrån att "någon" intagit soffläget. Dags för mig att följa trenden men lägga mig på spikmattan istället då!

Så, om ca 5 arbetsdagar kommer våra pass och då kan vi ansöka om visum. SNART åker vi. Känns fortfarande så sjukt overkligt!


Typ såhär kommer nog min passbild se ut. Fast mitt hår är lite snabbt slängt över ena axeln då jag inte var beredd på något. Ett under att jag inte blinkade kan tyckas, haha.
FAN vad söt jag är!

Kommentarer
Postat av: Elly- mamma till Leon

Ja jag bor också på jurastigen :P



Jo men jag förstår precis hur du menar ;)

Och ja de vore ju skitroligt, jag menar bara vi får bestäms oss om vi vill starta upp en typ gemensam blogg eller om vi bara ska peppa varandra :P



Vart ska du resa? :)

2011-02-04 @ 08:58:06
URL: http://gravidnu.blogg.se/
Postat av: Elly- mamma till Leon

oo coolt ju! avis jag blir. vill med utomlands! ni får hade så sköööönt :D

2011-02-04 @ 14:22:07
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0