Vad betyder min störda dröm?

Drömde inatt (läs ca 11.30) att Reinaldo och jag fick barn. Födde en son några dagar innan Alla hjärtans dag men jag fick för mig att han var född den 14/2 eftersom jag blev utskriven från BB då. Jag hade tuppat av vid födseln pga smärtan så jag vaknade upp några dagar senare och blev utskriven. Ungen var enorm för att vara nyfödd så jag hade svårt att amma honom eftersom jag knappt kunde ha honom i min famn. Jag ammade honom i datastolen och det gick inte alls så bra, vet att jag tänkte att jag borde köpa en sån där amningskudde.

Jag tror vi bestämde att han skulle hete Liam men jag glömde bort namnet och sa att han hette Elijah istället.
Då vi blev utskrivna gick jag ner till H&M och skulle köpa lite kläder till Liam/Elijah eftersom vi inte köpt några kläder då han kom lite tidigare än vad vi räknat med. Väl där så visste jag ju inte vad han hade för klädstorlek så jag struntade i det. Han började förresten gråta inne på H&M och då kom jag på att det kunde bero på alla de kläder jag tagit på honom så jag började klä av honom och ja, sisådär 5 lager senare så blev han lugn igen.
Vi gick hem och jag skulle lägga honom i hans säng, men han hade ingen. Han sov i en pappermapp typ. Helt stört. Sa till Reinaldo att vi var tvungna att åka till Linköping och köpa en barnsäng till honom men han kunde inte nästa helg eftersom han jobbade då.
Sen bjöd Reinaldo hem några vi knappt kände och jag blev skit förbannad eftersom vi hade det jättestökigt och inte ens hade ett ombyte till stackars pojken. Sedan hade varken min mamma eller hans pappa träffat honom och då skulle några vi knappt kände komma hem och kladda på mitt barn? Nej skulle inte tro så!

What the fuck liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0