Bitarna faller på plats!

Som ni kanske märkt här på bloggen så går mycket av min "dator-tid" åt till att leta resor. Idag tror jag vi nådde ett genombrott, eller i alla fall något åt det hållet!
Vi hittade ett nytt resebolag, Qatar airways. Kortare flygresa, eller rättare sagt kortare mellanlandningar och väntetid.
Vi har planerat utifrån vad vi båda vill göra, dvs ungefär halva tiden som resande/upptäckande och halva tiden till att ta in på ett hotell och ha riktig semester med sol och eventuellt bad (ifall vi hittar ett bra hotell vid havet).
Sounds good, right?

Så, nu ska jag sätta in pengarna så jag kan boka och betala resan dit och hem, ansöka om ledighet, ge det valda resemålet till vårdcentralen inför vaccinationen, köpa ett reseapotek, skriva diverse checklistor, hitta och boka hotell.

Ca. två veckor i färgstarka Indien med priser på ungefär en femtedel av svenska priser. Om jag ska köpa sjalar, tyger och kryddor? HELL YEAH!


Kommentarer
Postat av: Maria

Gud va härligt det låter! :D är bara liiiiite avis ;)

2011-01-24 @ 07:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0