Tankspridd

Sjukt jobbigt att vara så tankspridd så jag inte ens får in det jag läser. Annars brukar jag kunna läsa en text en gång, förstå den och inte minst komma ihåg den. Nu läser jag om och om igen men jag kan inte släppa tankarna.

Idag har jag varit ute och gått som en galning igen, lämnade även in mitt vaccinationspapper och hämtade ett åt Reinaldo. Kul att fylla i, mindre roligt att genomföra..
Det man ska fylla i är: typ av resa, avresedatum, resmål, hur länge, allergier, mediciner, sjukdomar,tidigare Malariabehandling, graviditet, vikt, preventivmedel och tidigare vaccinationer. Sedan övriga upplysningar/fritext.
Reinaldo hade även: turistord eller stadsmiljö, vistelse på landsbygden, kringresande i landet, vistelse på extremt isolerad ort.

Så, vilka vaccinationer borde jag verkligen ta? Just nu är jag inne på stelkramp och hepatit. FYRA sprutor! BLÄÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0