Jag HATAR elektroniktermer

För ett par månader sedan så satt jag febrilt och letade efter en bärbar dator. Nu sitter jag här vid datorn jag till slut köpte och letar efter en videokamera. Jag vet nu vad flashminne är, alltid något antar jag?
Vad ska man välja när det finns 100-tals i olika modeller, märken, färger, priser och användningsområden? Det finns med hårdisk och utan, med och utan bildstabilisator, 5 och 10 megapixels upplösning, optisk eller digital zoom. Åh! Jag önskar att det i produktbeskrivningen kunde stå något i stil med:

"En bra videokamera där du får en bra kvalité för priset. Den går utmärkt att filma med och det blir både bra bild och ljud när du sedan kommit hem och inte kan filma om. Det är hög upplösning så du kan se dina filmer på TV:n på 40 tum och du kommer bli nöjd med resultatet. Ljudet brusar inte och man kan se det man vill helt enkelt. Köp denna och du kommer bli nöjd för den har allt du vill ha för mindre än 1000 kr!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0